Про компанію

CRAFTMANN - НОВЕ ІМ'Я ВАШОГО АКУМУЛЯТОРА

Сучасні мобільні телефони, які мають велику кількість мультимедійний функцій, розряджають батарею за день і, врешті-решт, виводить її з ладу раніше терміну. Буває і по-іншому: телефон виконує, начебто, прості і найбільш затребувані більшістю користувачів функції, такі як розмова і передача SMS-повідомлень, а заряд не тримається і протягом 8-годинного робочого дня. І це при тому, що всього рік тому телефон кілька днів не потребував підзарядки. У цьому випадку постає питання заміни акумулятора. Однак покупка нового далеко не завжди рятує його власника від головного болю.

Грунтуючись на результатах досліджень, можна стверджувати, що близько 80% покупців незадоволені тим, як веде себе щойно придбаний акумулятор. Претензії (в порядку убування) зводяться до того, що батарея швидко розряджається, не заряджає, перестає "тримати заряд" через 3-5 місяців роботи або акумулятор просто не підійшов за розміром до телефону.


Вітчизняний покупець потребує роз'яснення питання вибору елемента живлення для свого телефону. Недостатня поінформованість чревата серйозними неприємностями, з яких викинуті на неякісне пристрій гроші ще не найстрашніше: можлива навіть поломка мобільного телефону. Більшість «людей з вулиці» бачать в елементі живлення звичайну батарейку, як в пульті ДУ. А, кажучи про пріоритетні властивості, ставлять на перше місце ємність, вказуючи, що, мовляв «чим більше - тим довше». Однак на ділі не все так просто.


З'явившись на ринку, CRAFTMANN втрутилася в ситуацію, розстановку гравців. З одного боку, «оригінальні» елементи живлення Nokia, Samsung, Motorola, Siemens, які, безумовно, є якісними, але часто дуже дорогими для багатьох. З іншого боку - велика кількість маловідомих або просто безіменних марок з сумнівними експлуатаційними характеристиками, але за привабливою ціною. Вироби хорошої якості за доступною ціною на ринку практично відсутні. Сьогодні цю нішу зайняли акумулятори CRAFTMANN. Покупцеві є, над чим замислитися.


Як показує практика, український споживач дорослішає і перестає гнатися за "супернизькими" цінами і товарами "дешевше не знайдете". Якість зобов'язане відрізнятися за вартістю з кустарними підробками, і ця різниця вже не відлякує покупця. Тим більше, коли вона не така вже й велика.